Welkom:  Klik hier om te: Inloggen- Registreer
Valuta:

Terugkeer en Exchange

Retourbeleid
Als u niet tevreden bent met ons product, moet u contact met ons opnemen in een van week.Alle items terug naar ons moet in originele staat: niet gedragen, gewassen of Altered met aangehechte alle tags. Of koopwaar zal worden teruggestuurd naar de afzender.
*** Directeur
1, Een terugkeer vergunning moet worden verkregen van de klantenservice. Of de geretourneerde pakket zal worden geretourneerd.
2, Gelieve reden voor terug te keren naar de terugkeer toestemming te krijgen en terug te keren naar het adres te geven. Sims 3 Merchandise veilig verpakken. Gelieve de volgende informatie met uw terugkeer: bill-naam, adres, ship-to naam, adres, ordernummer; reden voor terugkeer.
Exchange Beleid Exchange verzoek moet worden ingediend binnen 7 dagen na ontvangst van de bestelling voor de merchandise
Geef de uitwisseling punt en de nieuwe kleur of maat in uw e-mail naar de klantenservice.
punten moeten in originele staat en ongedragen geaccepteerd te worden als een terugkeer.
onderdeel beschikbaarheid n is niet gegarandeerd. U wordt per e-mail verwittigd na de transformatie van uitwisseling

Opmerking :.
*** Verzending is niet gerestitueerd

*** administratiekosten van 20% zal worden afgetrokken van de restitutie

*** Als de items zijn niet-kwaliteit problemen, moeten de klanten 20% verzendkosten toe te voegen voor de levering ruilkosten <. / span>
*** Terug kan duurt een tot twee weken te verwerken en ten minste een factureringscyclus voor het krediet om te verschijnen op uw account.
*** om contact klantenservice voor vragen aan Return Authorization te krijgen, kunt u ons mailen.
*** inpakken en verzenden van uw retour ***** Verpak
uw ongedragen object in de originele verpakking.
***** Neem een reden code op de pakbon voor elk item dat u wenst terug te keren.
**** * Neem de aflevering van de zending, en bewaar een kopie voor uw administratie.
***** Vul uw retouradres op het etiket aanbrengen aan uw pakket, en zet het naar uw dichtstbijzijnde postkantoor. Helaas kunnen wij niet verantwoordelijk voor pakketten verloren tijdens het transport.